Naken svärdotter.

McLovin' skäms över mig...
Jag berättade precis för honom att jag var byxlös när svärmonstret klampade in genom dörren, och att jag sket i att ta på mig byxor, eftersom hon ändå redan hade fått sig en skymt av min halvnakna underkropp. 

"VA?! Tog du inte byxor på dig ens?"

"Nej, jag var ju skitvarm och bara svettades." 

"Du är konstig."

"Men, hon hade ju redan sett mig utan byxor ändå."

"Ja, men tänk om jag gick runt i kalsonger när din mamma var här."

"Ja, vadå då? Hon hade inte brytt sig."

"Men ändå... Lide inte ta byxor på sig när man har gäster."

"Äh, det var ju bara din mamma."

"Haha, du hade alltså inga byxor på dig på hela tiden hon var här?"

"Jo, jag tog på mig ett par byxor precis när hon kom, men jag var så varm så jag tog av mig dom igen."

"VA?! Det är ju ännu värre! Du kan ju inte bara ta av dig kläderna."

"Äh..."

Jag resonerar såhär...
Trosor är typ samma plagg som en bikiniunderdel.
Och inte hade väl McLovin' blivit helt hysterisk om jag gick i bikini om det var varmt..?
Jäkla tönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0