Oh, happy day!

Igår blev det ännu en kväll på barnakuten.
Både Brallan och Älvan fick upp mot 40 graders feber och eftersom läkaren kvällen innan sa att Älvan skulle in om hon fick 39 grader, var det bara att sätta sig i bilen och köra.
Efter att ha stirrat på Älvans underliv i ca 2 timmar, fick vi till slut ett urinprov.
Det visade inget konstigt, så vi fick åka hem igen och avvakta till onsdag.
Jag hatar att avvakta!

Men men...
Idag är det min och McLovin's bröllopsdag.
Vi firar 2 år idag.
Myyyysigt!
Vi har lyxat till det lite för varandra...
Han har fått en X10 mini av mig.
Och jag ska få ett par coola iron fist skor(Zombie stomper), som han har beställt till mig.

             



Tjusigt, va?
Nu ska vi käka frukost och mysa hela dagen, med 2 otroligt gnälliga och febriga barn.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Sandra Bergin

Jag har också zombie stompers =) dom är as snygga och skit sköna!

2010-06-22 @ 10:39:12
Postat av: Sofia

Haha, coolt!

Jag är lite rädd att jag blir för lång, dock!

Hur var dom i storleken, tyckte du?



Pussinuss

2010-06-22 @ 11:22:36
URL: http://sebra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom är bra i storleken jag har 37 och dom sitter perfekt! Ja dom är ganska höga men wtf dom är så snygga så.. Vi får ut och stompa i dom nån dag =)

2010-06-23 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0