Plask, plask!

Mysdag med Tindra och Emma!

En riktigt lugn och skön dag har vi haft tillsammans.
Tindra, Brallan och jag badade, medans Emma och Älvan var mesiga och höll sig på land. Vi åt även en massa muffins idag... Förutom Dexter, han åt bajs.
Brallans bajs.
Jag skulle smörja in Brallan med solskyddsfaktor och när jag tog av baddräkten fick jag bajs i hela handen OCH på foten.
Det var en ganska otrevlig överraskning.
Jag rusade in och hämtade våtservetter, men det behövdes inte, för Dexter ehm tvättade Brallan när jag var inne.
Gott!
Men man kan ju se det såhär: Alla blev nöjda.

Nu ska jag mysa lite med Älvan, för Brallan har slocknat i soffan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0