Uppdatering.

Nu kommer en liten översikt av den senaste tiden.

Midsommarafton spenderade vi i Tjörnarp, i Zandras föräldrars hus.
Där träffade jag många gamla klasskamrater, vilket var skitkul!
Vi blev dock inte där särskillt länge, eftersom jag hade migrän och McLovin' hade huvudvärk.

I Söndags åkte jag och barnen till Önneköp.
Min pappa har stuga och dammar där, så jag och Brallan badade med min lillebror, Emil. Brallan ääääääälskar Emil!
Och han är verkligen duktig med henne.
En riktig höjdarbarnvakt, den där lille killen.
Eller, ja... Liten och liten, han är ju 10 år.
Men för mig kommer han ju alltid att vara min lille snuttegullegris.

Igår bjöd vi på grillkväll.
Zandra och Alexander kom med lilla Elli, och Gustavo och Malin kom med sin lilla Belle. McLovin' grillade hemmagjorda hamburgare till oss.
Det var riktigt nice!
Barnen lekte med varandra i trädgården och hade hur kul som helst.
Mina Zombie stompers kom oxå igår.
Dom är lite för stora, men jag ska köpa hälinlägg till dom.
Och kanske lära mig att gå i dom, innan jag tar ut dom på äventyr.

Idag har min syster varit här med sina 2 killar, Andreas och Erik.
Vi solade och badade och fikade muffins.
Erik passade även på att lösbajsa ner hela Brallans lektält.
Smarrigt!
Så vi fick doppa hela tältet i poolen och skrubba, skrubba, skrubba.
Sen ut med allt vatten och fylla på med nytt.
Jag ska ut och sprita allt sen när barnen sover.
Älvan sover redan, men Brallan har nån vakentimme kvar.

Nu ska jag ägna mig lite åt Brallan.
Det verkar som att Alvin och gänget har stannat, så hon är lite frustrerad.
Illa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0