Jag är så jobbig!

Jag är skum...
Jag har haft mensvärk i ca 1 vecka utan nån mens...
Först trodde jag att det var ägglossning, men nu ska mensen snart komma och det bara fortsätter.
Jag blev lite skraj ett tag och gjorde ett gravtest hos min bm, men det visade negativt... Då.
Vi har ju sagt att vi ska ha ett barn till, men inte just nu.
Men händer det så händer det, och alla barn är lika välkomna.
Hur som helst så tror jag ändå inte att jag är gravid.
Så fall skulle jag vara sjukt megafertil, och dom andra barnen fick vi kämpa med i några månader, innan dom bosatte sig i magen.

How ever...
Idag är ännu en fixar-dag.
Skulle egentligen på husvisning, men sket i det.
Det finns bara ett hus vi vill ha!
Och vi SKA ha det!
Oj, shit! Så får man inte säga, då jinxar man det.
Imorn är äntligen dags för visning av vårt hus.
4 olika spekulanter har anmält sig hitintills.
Det ska bli så spännande.
Då får vi reda på om vi kan köpa det andra huset eller inte.
Wooooaaaaaaaaa!

Jag försöker att inte tänka på det, men jag kan inte sluta.
Jag kan inte sova om nätterna, eftersom jag ligger och planerar var vi ska ha möblerna i huset som vi inte ens har köpt.
Psycho-alert!

Nu ska vi fortsätta med städning och börja med maten.
Idag blir det hemmagjorda, grillade hamburgare, med nypotatis.
Smaskens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0