Var håller jag hus?

Här har det varit lite segt ett tag...
Kan det vara så att Sofia har fått ett liv utanför huset?
Nej...
Jag önskar att jag kunde säga att jag har legat redlös på ett dansgolv och gungat i takt till musiken, men nåt sånt smaskigt finns det inte tid till.
Vi ska sälja vårt hus och håller på att leta nytt, så all tid har gått till mäklare, städning och gräsklippning.

Vi var och kollade på ett hus idag, men det kändes inte så super, trots att jag hade druckit en öl innan visningen och var lide på G.
Det var för liten trädgård och träpanelen behövdes bytas ut.
Bättre lycka nästa gång.
Imorn kommer iaf mäklaren hit och fotar vårt hus, så vi kan lägga ut det på annons.

Det är lite blandade känslor över att sälja huset.
Jag vill egentligen ha kvar det.
Det är ju vårt första hus och både Brallan och Älvan har vi snuskat fram här.
(Undra om man kan lyfta fram det i annonsen..? Typ:
"Mysig stuga med stor trädgård och hög fertilitet i luften..." Kanske inte.)
Men vi behöver lite mer utrymme, så det börjar bli dags att ta farväl av vårt glädjehus.

Men men...
Mer om det en annan dag.
Nu ska jag lägga mig ner bredvid McLovin'...
Han är skyldig mig en puss, så jag ska lösa ut den innan han somnar.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0