Aaaaaaaaaaaj!

AJAJAJ!
Värkarna har satt igång nu...
Ca 10 min mellanrum dock.
Jävla hittepå det här med att föda barn, jag fattar inte varför det ska vara så satans smärtfullt!?!
Jag är seriöst rädd nu.
Jag har bara töntiga jag-är-i-första-stadiet-värkar och ändå står jag knappt ut.
Jag kommer att dö.
Jag förstår inte hur jag klarade av att trycka ut Brallan utan bedövning och sen faktiskt bestämma mig för att bli gravid igen.
Och en rolig sak till...
Jag ringde förlossningen i Lund och dom sa att dom har ont om plats.
Kristianstad är närmst Höör ifall jag inte kan åka till Lund.
Var fan ligger Kristianstads sjukhus?!
Jag vill inte dit! Och jag vill inte till Malmö heller!
Mamma! Varför måste du vara i Thailand nu?!

Jävla skit!
Kan inte nån bara komma och klubba mig i huvudet?


Kommentarer
Postat av: Diana [ hobbyfotograf]

Så kul för oss andra att det är igång nu :).

Men förstår din smärta.... Men det är värt det sen!! :)



kämpa på- lovar du kommer inte dö!! :)

2010-03-10 @ 21:25:52
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Mia

Stackars! Lider verkligen med dig :/ Kände precis likadant när värkarna satte igång med Elias, haha. Va fan skulle man po det för IGEN?! Men det kommer gå skit bra :)

2010-03-10 @ 21:41:34
Postat av: Ida o Melvin

Åhhh så underbart!

Äh låter fel men jag tyckte det va skithäftigt att föda barn=)

All lycka till dig/er idag=)

2010-03-11 @ 10:00:07
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Det kommer gå bra. Där e väl skyltat till kristianstads sjukhus när man närmar sig staden. Så ni hittar nog när ni väl kommer dit. =)



Håller tummarna. Är så nyfiken.. Kram Malin & Tuva..

2010-03-11 @ 12:56:14
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0