Alien vs. sexy time.

Fy fasen vad man är osexig efter en förlossning!
(Försöker intala mig själv att jag är sexig innan en förlossning.)
Jag och McLovin' hade lite sexy time igår och jävlar vad man fick förbereda.
Tvätta bort massa avslag(sexigt ord för massa slem och blod som håller på och rinna ur fisken i några veckor), lägga ut handduk i sängen och stoppa bröstinlägg i linnet, så att man inte ska spruta ner sin älskade.
(Det räcker ju att en av oss blir nersprutad.)
Och sen när man väl har sex och det är som bäst, då kommer värsta hemska eftervärken, så det känns som att man ska sprängas inifrån.
Då kan man ju undra om det egentligen är värt att ha sex så nära inpå en förlossning...
Och svaret får nog ändå bli: Ja!

Åh, vad jag längtar tills jag kan gå på toaletten utan att hitta nån läskig grej i trosorna, som ser ut att komma direkt ur en Alien-film.


Kommentarer
Postat av: Lina

Impad att du ens funderar på det så tätt inpå... :-O

2010-03-16 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0