Annons á la desperado.

Hej hej, alla!

Ville bara lägga ut en annons ang. mig själv...
Here I go:
Jag är hemma hela helgen, helt utan nån störig man hemma, för han är på jobbet! Så alltså, mina tösapolare...
Om någon vill träffas och snacka girltalk, så är jag här och väntar! :)
Jag är ju givetvis med bil, så jag kan även åka iväg på äventyr, sålänge det inte blir jobbigt för min enorma mage.
Hmmm... Jag vet inte hur man avslutar en sånhär desperat annons, så jag skriver nog bara typ: Vi hörs!

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Zandra F

Du är tingad av mig på söndag haha:) kram

2010-03-04 @ 11:20:54
Postat av: Diana

Är det tungt att gå? Tänkte annars om du vill ut och gå i Höör med en mugg varm chocklad :)

2010-03-04 @ 12:16:14
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0