Babybelly.

Usch, jag är trött idag.
Av två anledningar...
Den första anledningen är för att jag och McLovin' var uppe och sexade till det till kl 02 inatt. Och den andra anledningen är för att när vi var färdiga med sexandet och låg och såg varandra djupt i ögonen, vräkte han ur sig:
"Så! Nu är du gravid igen!"
DÅ blev jag ännu tröttare!
Snacka om att förstöra stämningen.

Men men...
Min kropp är redan förstörd, så det kan lika bra fortsätta ramla ut ungar.
Nu sitter jag iaf och väntar på Sandra the klödderöv!
Hon bara vimsar till allt, den tokan...
Vi skulle ses vid tolv och sen snurrade hon till det, för hon trodde att jag inte var hemma. Var skulle jag vara liksom? Jag har ju inget liv.
Men hon kommer lite senare istället, efter hon har fixat bilen.
Jag ska nog smygspotta i hennes te som straff.

Ha en bra dag, neerds!
Tjo!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Teet var gott trots att det var smaksatt med spott! HAHA!

2010-03-30 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0