Bajsmannen.

Hej hopp!
Här sitter jag och väntar på min livskamrat.
Han är ute och borstar hunden.
Gnällig är han, min man.
Han ska sova nu för han blev akut trött och sliten och fick huvudvärk.
Jag tror att det har något med bajsbrunnen att göra.
Han var ute och knackade hål på bajskakan(Bläääää...) innan och fick väl i sig för många ångor.
Men som en god hustru får jag väl krypa ner bredvid honom och trösta.

Jaja...
Tandborstning nästa!

Go'natt!

P.S
Vi är redo för lite vänskapsaction nu!
Så jag väntar med spänning vid telefonen...




Kommentarer
Postat av: zandra f

Oh vad kul att ni känner er redo för vännerna :) Jag hör av mig i slutet på veckan så kan vi ju se om ni har tid <3 kramar om!!

2010-03-24 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0