Det löser sig, det gör det alltid...

Natten gick bra!
Älvan åt ersättning var 4:e timme och sov i egen säng.
Helt underbart!
Om vi ville att Brallan skulle sova längre än 5 minuter i egen säng utan min tutte i munnen när hon var bebis, hade vi varit tvugna att ge henne sömntabletter och sen klubba henne i huvudet.
Då gjorde det ju inte så mycket att hon var så mammig, eftersom hon var enda barnet.
Men nu är det skönt att Älvan inte är lika närhetsbehövande.
Det är oftast jag som tvingar henne sova i min famn på dagarna.
Hon har ju inget emot det, men hon skulle lika gärna kunna sova i sin egen säng.
Hur som helst så är vi väldigt glada över att allt börjar funka här hemma.
Mina smärtor är nästan helt borta, Älvan äter jättebra och nätterna funkar hyffsat!
:)
Vi är en väldigt lycklig liten familj!

Här kommer lite barnbilder!

Busungen.




Sovungen.





Kommentarer
Postat av: Diana

jag undrar om det är vi som gör barnen "mindre" närhetsberoende för det var likadant här.

2010-03-17 @ 12:39:20
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Diana

tummen upp för den nya headern!



ps. jag vill träffa Älvan snart! :)

2010-03-17 @ 15:16:22
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0