Förvirrande...

Idag blev helt plötsligt mycket händelserik...
Vaknade och såg att Emma och Tindra bjudit hem mig och Brallan på lite kaffe och bebisbus.
Det kunde man ju inte säga nej till!
Och tur var väl det, för Emma hade gjort god smörgåstårta!
Åkte dit och snackade lite, sen ringde mamma och Peter och ville ha skjuts till affärer.
Åkte först till Lidl och sen till City Gross...
Där sprang mamma runt som en yr höna i 1,5 timme och visste inte vad hon skulle ha. Det slutade med att hon handlade hårfärg och en paprika och nåt annat jätteviktigt, typ godis.
Men imorn åker hon och Peter till Thailand, så jag får ju vara glad att jag hann se henne lite innan dom åker iaf.

Nu sitter jag bara här som en stor deg och undrar var fan dagen helt plötsligt tog vägen.
Vädligt förvirrande att vakna och tro att man inte har ett skvatt att göra och sen helt plötsligt vara på olika äventyr till kl halv 3.
Min mammalediga hjärna är inte van vid sånt.
Inte Brallans heller. Hon sover och är totalt utslagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0