Fullt i bajsbrunnen.

Vilken bajsig dag!
Barnen var totalt galna i huvudet inatt och har fortsatt att vara det hela dagen.
Och inte nog med det... Det är dessutom stopp i alla hål i hela huset!
Det blir översvämning bara jag diskar.
Igår när jag och Brallan duschade blev det en sjö i hela badrummet.
Jag stod där med shampo i håret och vrålade:
"McLovin'! Vad fan gör jag nu då?!"
Hans förslag var att jag helt enkelt skulle duscha klart "lite snabbt".
Det märks att han inte har nåt hår...
Man kan inte bara duscha av en halv meter hår "lite snabbt"!
Guuuud, vad jag blir trött på att bo i hus ibland!
Jag skickade ut McLovin' på bajsbrunnsuppdrag.
Dvs att han fick gå ut och lyfta brunnslocket för att kolla om brunnen var full.
Han kom tillbaka helnöjd och flinade: "Har vi ätit mycket majs?"
Med andra ord verkade den vara full av bajs. Och majs tydligen.
Jag ringde nyss MERAB och frågade om dom kunde komma och tömma brunnen och dom sa att dom kunde komma nästa vecka.
Wohoo!
Barnen får gå runt i kräkiga kläder med sina kräkfläckiga föräldrar i en vecka till.
Me like!

Bajsskit!




Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ta en akut tömning. Kostar dock 1600-1700 kr. Men kanske hellre det än att vänta en hel vecka ;)

2010-03-24 @ 15:08:36
URL: http://blubell.bloggplatsen.se
Postat av: Faffar

Om ni har trekammar brunn så kan man försöka trycka ner "kakan" som ligger överst så den kommer under inloppsröret, på detta vis så får man några dagar extra "andrum".

Väntar med spänning på besked om när vi kan få se det nya undret.

Ha d!!!

2010-03-24 @ 17:49:17
Postat av: Anonym

mkt bajssnack

2010-03-24 @ 23:51:47
Postat av: Såååfia!

Det har du alldeles rätt i "Anonym". Eftersom det handlar om en bajsbrunn så blir det lätt så. :)

2010-03-25 @ 10:36:29
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0