Good life.

Idag känns det bra igen!
Eller lite bättre iaf. :)
Vi har haft en mysig dag.
Vi har handlat på City Gross(jag har ju inte varit ute och gjort sånt på över en vecka), gjort hamburgare, busat en massa, pussats en massa, ätit mögelost(ÄNTLIGEN!) och druckit(och dricker fortfarande) ett glas vin.
Life's good!
Det enda som gjorde mig irriterad var att Svärmonstret ringde och gnällde om att hon inte fått träffa Älvan än. Att vi är löjliga som vill vara själva med henne den första tiden.
Jag fattar inte varför det är så svårt att förstå!
Herregud, det är ju vi som fått barn, vårt barn, och det är väl klart att vi vill knyta an och ta det lugnt den första veckan.

Men... Jag ska inte låta det dra ner mig!
Jag skiter i om det verkar konstigt i någon annans ögon att vi vill vara själva, för det är vårt barn och vi tycker att det låter väldigt okonstigt.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0