Kärnfria päron.

Brallan är hos sin mormor...
Guuud, vad skönt att vara lite själv med McLovin'.
Jag har verkligen inget tålamod nu på slutet och är nog ingen rolig mamma, så Brallan gillar nog att få komma bort från mig lite.
Mamma erbjöd sig att ha henne över natten med och det kunde vi inte tacka nej till. Man vet ju inte när man får den chansen igen, den ny* bebisen kan ju komma när som helst nu.

Så idag har jag och McLovin' tramsat runt som två 12-åringar på City Gross och fikat på Boijertz.
Det var nära att vi åkte och köpte ett marsvin, men vi lät bli...
Vilket var tur, eftersom ingen av oss vill ha ett marsvin egentligen.
McLovin' tyckte dom var så häftiga i filmen, G-force.
Han fattar inte riktigt att vanliga marsvin inte pratar och räddar världen.
Vi blir lite sådär galna när vi är själva och handlar massa djur och saker som vi inte behöver, så det är tur att vi har Brallan med oss i vanliga fall.

Ikväll ska vi äta med Brallan och mamma, sen ska vi åka hem SJÄLVA och lösa korsord!
Jag vet att vi är jättetöntiga.
Egentligen ska man ju spela hög musik och svina när man är barnfri, men vi köpte nya korsordstidningar istället.
Så vi ska ligga i sängen hela kvällen och lösa korsord tills vi somnar, som två goa pensionärer.

Men nu ska jag inte sitta här och slösa bort min bebisfria dag!
Jag ska avmaska en katt och en hund.
Det ni!



Kommentarer
Postat av: Diana

gu så härligt och vara barnfri!:) men det där med läsa korsord låter ju mysigt :)... tycker ni ska ha lite godis också så blir det ännu bättre :)

2010-03-01 @ 16:57:30
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0