Lite snabbt.

Igår var Marran här.
Vi åt våfflor och promenixade i det fina vädret.
Brallan blev kär och med andra ord har vi en perfekt barnvakt hädanefter!

Idag är det bara regn...
Och jag älskar det!
Mysväder = Filmtime!

En sak stör mig dock lite.
Jag har INGA byxor eller kjolar som passar mig längre.
Höfterna är mycket bredare nu och magen är helt hängig och sladdrig.
Jag var nog lite för optimistisk när jag lånade ut min graviditetskjol till Zandra.
Jag lär behöva den i sommar!
Sorry Zandra! Men du ska ju ändå ha många ungar, så du kan låna den vid nästa graviditet. För my baby-making-days are over! ;)

Nu blir det film och mys i soffan!
Vi ska se "Upp"

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Zandra F

Ingen fara pinglan :) Påminn mig nästa gång vi ska ses så tar jag med den!!Haha jag tror nog du ploppar ut nån liten till om ett par år :) Kramar på dig

2010-03-27 @ 12:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0