Måndag och massa möten!

Idag har vi varit ute och svirat hela dagen.
Vi började hos mamma.
Hon och Peter kom hem från Thailand igår, så vi åkte dit på fika och Brallan och Älvan fick tjusiga presenter.
Älvan fick jeans och Brallan fick sommarkläder och en galen tibetansk hatt.
Även jag och McLovin' fick saker.
Jag fick en klocka och ett armband och McLovin' fick kalsingar.
Min mamma är helt besatt  av McLovin's godsaker, för varenda present han får visar sig vara underkläder! :)
Gulligt, tycker jag... Och lite creepy.

Det var jättekul att se mamma hålla Älvan.
Jag har nog aldrig sett någon vara så obekväm med en bebis i famnen. 
Hon såg ut som att hon höll på att bajsa på sig, stackars mamma.
Peter såg lite mer relaxad ut.

Efter besöket hos mamma åkte vi till bvc för Brallans 1½-årskontroll och vaccination och Älvans inskrivning. 
Nu är vi hemma igen och ska ta det allmänt lugnt.

Här kommer lite bilder:

Mamma, Peter och Älvan.

Brallan skulle själv bära sina saker till bilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0