Måndag och sånt.

Jaha alla nyfikna, här sitter jag såhär en måndag!
Helgen har varit ganska tråkig, vi har mått bajsdåligt...
Missade min brorsons dop igår p.g.a det.
Men men...
Idag är det bättre, men jag känner mig konstig i kroppen.
Jag har börjat intala mig själv att det är förlossningen som håller på att sätta igång.
Vilket är väldigt dumt, eftersom det förmodligen inte är så.
Jag kan inte avgöra om jag har lite förvärkar eller inte.
Det känns inte som med Brallan.
Det gör lixom mer ont i rumpan och ryggen, än magen.
McLovin' bara skrattade åt mig när jag låg på sängen i plågor och skrek:
"Det känns som om nån sticker mig i röven med en gaffel!"
Nån annan som vill följa med till BB istället för honom när det är dags?

Idag ska vi ner till Höör och fixa grejer.
Jag ska lämna in mina ringar och shoppa loss på apoteket.
Wohoo!
Man har mycket krämpor och sånt nu på gamla dar, förstår ni.

Men nu ska jag först duscha och sätta dammsugaren i händerna på McLovin', så man vågar gå på golvet igen.




Kommentarer
Postat av: Diana

du, inte hade jag ont i magen när jag hade värkar med nathalie.. då kände jag mig bara bajsig och ont i rygg så visst kan det vara på g :)



Du MÅSTE ringa eller skicka sms när det är dags :)

2010-03-01 @ 12:06:55
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0