Mirakelkuren!

Jag har hittat en "mirakeldryck" på internet, som tydligen ska hjälpa till att sätta igång förlossningen...
Jag tvivlar på att det funkar, men det skadar väl inte att prova.
Så jag beställde ingredienser av svärmonstret, som hon handlade med sig hit idag.

Detta är receptet:

1,5 L vatten
2-4 msk honung
2 pressade citroner
2 msk riven ingefära
2 tsk cayennepeppar


Blanda väl och drick hälften.
Har inget hänt efter ett dygn, drick resten.

Fyyyyy saaaaaatan vad äckligt det var!
Det riktigt brände i öronen, jag trodde jag skulle dö!
Och inte fasen kom där ut en bebis, men man får kanske ge det lite tid.
Drack det för ca en halvtimme sen.

Återkommer med uppdatering.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0