Svullo!

Men fatta hur fet jag är idag då?!
Jag ser ut som en stor valross!
Jag och McLovin' har varit duktiga och fått massa saker gjorda idag, så vi impulsshoppade kvällsmat på McDonald's.
Jag shoppade en BigMac och 2 cheeseburgare(OBSERVERA: OCH 2 cheeseburgare!)
Och jag shoppade inte bara all den maten, jag åt upp den oxå.
Jisses, det är ju nästan så man skäms... Nästan.
Men jag tänker såhär:
Gör jag det nu, så tror folk kanske att jag är en supersexig fotomodell i vanliga fall och att jag bara är gravid och hungrig just nu.
Så det är lixom okej.
Det är okej att sitta på McDonald's och trycka ner hamburgare efter hamburgare, för jag har ju faktiskt en liten igel i magen som äter upp dom efter mig.
Så egentligen är det ju inte jag som äter på det viset, det är bebisen.
Jag är ju nyttig, min kropp tar nämligen bara upp salladen på hamburgaren, medans igeln tar det andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0