UFC och trädgårdsrens.

Jaha...
Vad hade gårdagen att erbjuda då..?
Jag drack ett halvt glas vin och höll på att somna i soffan.
Jäklar vad man är ringrostig.
Jag och McLovin' kollade på UFC-111 och jag passade på att ögonknulla GSP, när han gick match mot Hardy.
Självklart vann han! GSP alltså.
Man kan ju inte vara smygkär i en looser.

Idag har vi varit duktiga och rensat i trädgården och fixat hundgården och grishagen. Så nu är vi skitta och goa!
Mamma kommer snart hit med mat... Mmmmm.
Och nu sitter jag här och väntar.
Jag väntar på att McLovin' ska somna färdigt Brallan, så vi kan ta en dusch tillsammans.
Älvan ska oxå få mat, en ny mjölkfri ersättning, för hon storgråter varje gång vi matar henne. Hon är kanske mjölkallergiker och då måste man köpa svindyr bröstmjölksersättning på apoteket.
Ajajaj...
Men, hoppas det funkar iaf, kosta vad det kosta vill.

Jaja, nu får jag skynda mig!
Älvan rör på sig och jag har inga planer på att ta henne med mig in i duschen.
Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0