Uppdatering.

Natten har varit okej.
Brallan har sovit(WOOOW!) och McLovin' har inte snarkat jättehögt(ännu mer WOOOW!) Jag har haft lite oregelbundna värkar, speciellt när jag bytt läge, så jag är lite trött.
McLovin' är hemma från jobbet, så jag kan vila och koncentrera mig på värkarna, utan att behöva oroa mig för Brallan.

Snart ska vi köra till barnmorskan för en kontroll.
Jag ska be henne gräva lite i min bat cave och se hur allt ser ut.
Ska bli spännande!
Det är sånt som man får se fram emot nu när man är gift.
Annars är det ju bara McLovin' som har tillgång till min bat cave.



Kommentarer
Postat av: Diana [ hobbyfotograf]

Vem vet- hon kanske får med sig en bebis ut? Hade passat bra för mig som är inne i stan = nära bebiskläderna :)

2010-03-10 @ 10:29:42
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0