Första tiden...

Här sitter jag och Älvan och bloggar.
McLovin' och Brallan är på väg ner till Höör för att köpa smärtstillande till mig.
Fy, vilka hemska eftervärkar jag har!
Känns ju värre än när jag åkte in till förlossningen.
Men men... Det går över.
Annars mår vi bra här hemma.
Älvan var uppe hela natten och skrek, men Brallan sov iaf, så man får ju vara nöjd med det.

Jag vill passa på att tacka våra vänner som inte jagar oss för att vi inte svarar i telefonen. Det är skönt att veta att ni förstår att man vill vara lite ifred nu när man blivit en till i familjen.
Jag svarar gärna på sms och mail, men att sitta i telefon har jag inte ork att göra.
Jag lovar att jag hör av mig när allt lugnat sig lite. :)
Vi vill först reda ut nätterna och få bukt med mina smärtor innan vi kan bli sociala igen.
Dessutom vill jag ändå inte göra mycket annat än att snusa på Älvans huvud, eller leka med Brallan.
Ni får helt enkelt kolla bloggen sålänge, tills vi känner oss redo att träffas! :)

Här kommer lite bilder från promenaden igår:

En liten tröttfis!

Brallan ville inte följa med hem igen...


... Så pappa fick bära.





Kommentarer
Postat av: Marran

Riktigt sköna fina bilder :D

2010-03-14 @ 12:30:38
Postat av: Diana

haha men brallan då :) gillade den sista bilden :) totalvägra :)

2010-03-14 @ 14:46:22
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anna i skogen

Så fin lilla Alva är! Ser fram emot att träffa er när allt har lugnat ner sig :)kramar

2010-03-14 @ 14:52:42
Postat av: Malin & Tuva♥

Ser ut som ni haft en bra och mysig dag =)

2010-03-14 @ 16:45:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Kristina D

Stort grattis till er fina Alva!!!

2010-03-14 @ 18:18:21
Postat av: Ida o Melvin

Grattis Grattis=)

Man måste tillåta sig själv att bara vara familjen ibland!!

2010-03-15 @ 14:55:47
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0