Slut på tuttandet.

Jag bestämde mig för att sluta amma.
Så idag har vi gett Älvan ersättning och hon har varit så lugn!
Hon äter ju galet mycket. Senast krängde hon ca 130 ml!
Det slutade med att jag ringde till sjukvårdsrådgivningen för att fråga om det var nåt fel på Älvan, eftersom hon bara sov hela tiden och vaknade var 3:e timme och ville ha mat. Dom tyckte att jag skulle sluta oroa mig och vara nöjd istället.
Men vi är inte vana vid glada och mätta bebisar i detta huset.
Brallan var ju helt hysterisk när hon var nyfödd!
Jag gick tillbaka och kollade blogginlägg från första tiden med henne(september 2008) och gud vad jag skrattade!
Jag kommer verkligen ihåg hur jobbigt det var!

Hoppas detta lugnet håller i sig nu...

Hurra för ersättning!



Kommentarer
Postat av: Diana [ hobbyfotograf]

Nathalie sov, åt, sov åt :) hon åt tills hon somnade :). Och BVC sa att äter hon bra så sover dem bra så som Nathalie var när hon var bebis skulle jag kunna ha 10 barn :)

2010-03-16 @ 21:41:01
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0