Mama's back!

Idag är jag rastlös!
Jag hade ansvar för barnen inatt, men dom var så lugna och fina så.
Jag har bara varit uppe 3 gånger inatt och sen tog McLovin' över på morgonen, så jag fick sova till 09.20! Såååå skönt!
Så idag är jag pigg och vill göra nåt!
Mamma kommer hem från Thailand idag, men vi ska inte ses förrän imorn.
Jag har verkligen saknat mamma nu när hon varit borta.
Det känns konstigt att hon inte varit här när jag fött barn.
Men imorn ska vi ses och det ska bli kul! :)
Man inser verkligen hur mycket man fortfarande behöver sin mamma när man själv blir mamma(igen).
Bara att kunna ta telefonen och ringa när man är ledsen, glad eller bara vill prata eller kräka av sig betyder ganska mycket.
Häromdan när allt var som jobbigast med amning och sömn satt jag och grät i McLovin's armar, som en liten unge, och brölade: "Jag saknar mamma!"
Han var helt gullig och tröstade och sa:
"Men du kan prata med mig istället för din mamma. Jag finns här för dig."
Men det är inte samma sak.
Han har aldrig varit gravid, fött barn, haft sammandragningar, ammat osv.
Men det var ju gulligt att han försökte iaf. :)
Han är så söt!

Men men...
Nu ska jag ägna mig lite åt familjemys och gå en sväng ner till postlådorna och se om där finns nåt sexigt adresserat till mig.

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0