En galen helg!

Jag vet att jag är superdålig på att skriva blogg just nu, men jag är så satans trött! Brallan och jag sover inte på nätterna...
Den enda som får sova är McLovin', han som inte ens behöver det mest!
Han är helt sjuk!
Han somnar innan hans huvud ens hamnar på kudden.
Och sen börjar snarkandet.
När jag sen äntligen kunnat somna börjar Brallan skrika hysteriskt i flera timmar!
Det känns ju väldigt kul att snart komma hem med en liten bebis och 1,5 åringen hemma, som ska vara stor och duktig, bara är totalt odräglig dygnet runt.

Igår försökte vi iaf göra nåt skoj, för jag hade haft migrän hela natten och morgonen.
Så jag och Brallan åkte ner till Höör för att äta med Zandra.
När jag stod på parkeringen på torget tryckte bebisen i magen på så hårt att jag stod dubbelvikt över Brallans vagn och var redo att ringa McLovin'.
En tant tittade helt skräckslaget på mig och undrade nog vad fan jag gjorde ute i Höör och varför inte jag låg på ett förlossningsbord med benen i vädret.
Men efter ett tag slutade det och jag kunde spatsera vidare med vagnen.
Efter ett tag kom Zandra och vi bestämde oss för att Brallan skulle somna i vagnen innan vi åt.
Det gick inte så bra...
Brallan bara skrek och skulle bli buren istället.
Jättekul...
Så med en liten bebis hängandes halvt ut genom fisken och en stor sur bebis hängande på utsidan av magen gick vi in på Höörs restaurang och åt pizza.
Efter det åkte vi hem till mig och bara satt och degade framför Tv:n, som två ugnar(Zandra är oxå gravid).
Zandra fick låna lite gravidkläder av mig, för jag ska inte ha fler ungar på ett tag.
Jag har inte mer än 2 armar och dessutom är jag inte så pass psykiskt stabil att jag hade pallat med en till så tätt!
När Zandra åkt hem åkte jag, McLovin' och Brallan och handlade på City Gross.
Sen somnade Brallan sur och utslagen.

Men...
Hon passade på att vakna(och hade inga planer på att somna om) precis när jag och McLovin' skulle ha sex.
Så vi fick helt enkelt vara utan... IGEN!
Jag blir elak och sur när jag inte får sex... Riktigt elak och sur.
Suck...

Nu ska jag klä på mig och gå ut i det fina vädret med familjen och låtsas som att jag är glad. Sen kommer Svärmonstret hit.
Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Zandra F

Tack för en jättehärlig dag gumman :) vi måste ses snart igen!! Kramar om

2010-03-08 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0