Adoptera mera!

Sen jag var liten har jag velat adoptera...
Jag försöker få McLovin' att vilja adoptera ett barn med mig.
Det går INTE bra!
Det enda han säger är:
"Vi kan få egna barn!"
Då försöker jag förklara lite hur jag tänker:
"Jaha... Men det finns så många barn som inte har en familj och vi har ju redan två egna."
Då svarar han:
"Vi kan få egna... Det är det finaste som finns, att få barn som är hälften du, hälften jag."
Jag försöker igen:
"Men tänk att det redan finns så många barn som inte har en mamma och en pappa. Är det inte ännu finare att ge nån av dom ett kärleksfullt hem? Våra ofödda barn lider ju inte av att inte bli födda."
Han tänker lite. Sen säger han:
"Vi kan få egna barn."

Jag får nog ge upp den här striden.
Får väl gå igenom en graviditet och en förlossning till, så småning om.
Faaaaaaaan! Jag vill inte.
Tänk så smidigt om vi kunde adoptera.
Alla vinner ju på det.
Vi får ett barn till och barnet får en familj.
Men nej...
McLovin' kommer inte att ge vika för mina argument.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0