Arbete vs. jobb!

Jag sitter och äter kvällsmat...
En proteinbar från Goodlife.
Jag känner verkligen hur kilona bara ramlar av mig...
Eller inte!
I 3-4 veckor har jag hållt på med det här nyttighetstramset och jag har bara tappat typ 2-3 kilo. Pissmög!
Jag vill ju gå ner minst 5 kilo i veckan.

Oj, nu kom McLovin' hem.
Jag ser bilen i fönstret!
Han har jobbat sent idag, så jag har fått stå för allt arbete.
Ja, jag kallar inte hans jobb för arbete.
Han går ju bara runt och lullar och pratar med sina kompisar.
Här hemma är man totalt sönderstressad och har badat ungar, nattat ungar, tröstat ungar och torkat bajs.
Och sen kommer han hem och typ klagar på att det var lite kö på motorvägen.
Hallå! Jag hade gärna suttit fast i en kö på motorvägen istället för att torka bajs!
Ibland önskar jag t.o.m att jag ska bli påkörd på motorvägen!
Dessutom har jag storstädat idag.
Svabbat golv och hela köret.
(Ja, det är okej att dyrka mig om ni vill.)

Bäst för honom att jag får mer än en puss när vi går och lägger oss!

Tjo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0