Förlossningsfilmen.

Jag och Marran kollade på min förlossningsfilm igår, från när jag födde Älvan.
Första gången jag såg den!
Shit, vad galet det var.
Jag bara ligger där på sängen och vrålar:
"Aaaaaahhhh! Vad gör ni med min rumpa?!"
Och grejen är den att ingen ens är i närheten av min röv då.
Hahahaa...
Och när McLovin' försöker trösta mig skriker jag helt hysteriskt:
"Men rör mig inte, människa!!!"
Sen när Älvans huvud är ute vill inte resten av kroppen följa med, så barnmorskan bara rycker och sliter i huvudet, samtidigt som hon viskar för sig själv: "Kom igen nu... Ja, kom nu då.".
Det såg riktigt brutalt ut!
Men fan vad kul vi hade när vi tittade på den stackars hysteriska kvinnan i sängen.

Nu ska jag klä på mig!
Idag blir en lugn dag, så det är mjukis som gäller.
Inget inplanerat...
Nice!

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0