Galet roligt!

Idag har vi gjort mycket!
Först kom Zandra hit och snackade en massa och kidnappade mina mammakläder. Det var jättemysigt.
Efter det åkte jag och barnen till djurparken och mötte upp Diana och hennes barn. Det var oxå jättemysigt!
Jag och barnen red på låtsasälgar. :)

Sen när vi kommit hem fick jag ett roligt samtal.
Det var Zandra som bjöd in mig till hennes förlossning.
Sjukt kul!
Jag har alltid velat vara med när någon annan föder.
Det är ju liksom inte lika kul att ligga där själv.
Så jag ska vara hennes Doula.
Snart ska vi börja öva andning och massage och sånt nu, så vi är förberedda när lille Kelian vill komma ut.
Wohoo!

Nu ska jag natta barnen och städa lite, för sen kommer McLovin' hem och jag får stryk om allt inte är gjort.

Det är ett hårt liv att vara hemmafru!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Yes min kära:) kommer kännas skönt att ha dig där:) du och jag är så lika,så de kommer bli jättebra!! Skönt att ha någon som står en nära,Alex kommer så klart vara ett underbart stöd men det är en annan sak med dig eftersom du vet vad jag går igenom:) stora kramar

2010-05-19 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0