Käre, gode... Ehm... Elvis?

Som vanligt så sitter jag här på min röv och gör absolut ingen nytta.
Marran kommer hit idag, och vi ska gå på loppis.
Det känns ju som att det kunde varit finare väder, men det är inte lönt att be Gud om hjälp. Vi kommer inte riktigt överens, han och jag.
Han bara blåser mig hela tiden.
Här är några exempel:
När jag var liten önskade jag mig en tjusig ponny.
Vad fick jag?
Två galna, oinridna freaks, som man knappt kunde gå nära.
Sen önskade jag mig en kanin.
Mamma gav klartecken, och sen ångrade hon sig och jag fick ett marsvin istället.
Det kanske verkar som en bra deal, men ett marsvin är INGEN kanin!
Dessutom var han defekt.
Han blev sjuk och jag gjorde allt i min makt för att rädda honom...
Tryckte ner tuggade äpplebitar i munnen på honom och sköljde ner med vatten.
Men det hjälpte inte och han dog typ några timmar efter mitt livräddningsuppdrag.
(Kan det ha varit därför han dog? Ja, det kan det mycket väl vara.)
I 3 veckor levde han.

Så, nej...
Jag ber inte honom om fler tjänster.
Hoppas du gillar regn, Marran!

Efter loppisen ska vi åka hem till mig och slänga oss i soffan och kolla på film.
Vi ska mysa tills vi spricker! :)

Hoppas ni får en bra lördag, kära läsare!
Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0