Mammas dag!

Idag är det mors dag!
Jag har grattat alla mammor jag har.
Svärmonstret och mamma skickade vi blommor till, och Lena(pappas fru) ringde jag och uppehöll i en timme med mitt prat.

Jag firar mors dag själv med barnen, för McLovin' jobbar och mamma är borta över helgen. Lite tråkigt, men jag överlever.
En rolig nyhet är att min äldste storebror, Daniel, flyttar hem till Sverige i helgen, efter 2 år i USA! Jag har saknat honom jättemycket.
Det ska bli kul att se honom och hans fru, Saba, igen!

Jag tänker mycket på mina storebröder idag.
Deras mamma finns inte mer och hon är oerhört saknad av oss alla.
Jag vet hur ont det gör i mitt hjärta när jag tänker på henne, så jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas för dom.
En stor kram till er båda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0