Ny header.

Igår pillade jag lite med headern. Ändrade till nyare bilder och lite annan text.
Tryck F5 för att se den!

Idag blåser det sjukt mycket.
Jag blir helt deppig när jag tittar ut.
Fast jag blir iofs deppig av att titta runt inne i huset med.
Här är såååå skitigt på golvet.
Alla katter drar in en massa barr och skit och mög, så jag blir helt trött.
Men jag tänker inte göra någon städansträngning förrän jag fått i mig kaffe.
Alla säger så fint: "Kärlek är min drog!"
Blablabla... Kaffe är min drog.

Så medans ni sitter där och kramas med er sambo eller hund eller vad det nu kan vara, ska jag gå och ha ett kärleksmöte med min kaffekopp.

Tjo!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0