Platthuvudet...

Älvan var på 2-månadersbesiktning idag och hon fick en anmärkning.
Tyvärr så vill vår lilla envisa dotter inte ligga på sidan/magen och det har resulterat i ett huvud platt som en pannkaka.
Men hon har en smart mamma, den där Älvan.
Jag har nämligen gjort en specialkudde till min defekta bebis.
Jag tog en gammal madrass och klippte ett tjusigt hål.
Där kan hennes bakhuvud glida ner i lugn och ro, så sidorna belastas istället.



Jag är oerhört stolt över mig själv.
Jag är fruktansvärt kreativ, nästan så kreativ att det gör ont.




Nu sover iaf barnen och jag ska ut och mata Bella.
Snart kommer den andra grisen oxå hem och då blir det nog lite mys.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0