Sjuk, sjukare, Sofia.

Igår började min hals krångla och näsan började rinna.
Ojdå, tänkte jag. Jag får nog ta det lugnt idag.
Min kära syster ringde och jag föreslog att vi skulle gå en liten runda, men hon hade andra planer för oss.
Helt plötsligt befann jag mig på Skånes djurpark.
Jag blev ditlurad i regn och blåst.
På kvällen låg jag under mitt täcke med feber och så ont i halsen att jag trodde jag skulle dö. Inte kul!

Idag har jag knappt kunnat stå på benen, så McLovin' har fått VABA.
Och inte var det en rolig dag för honom heller.
Älvan har skrikit i stort sett hela dagen och vi har slut på Gripe Water(kolikmedicinen).
Men nu sover iaf ungarna och förhoppningsvis blir natten inte så farlig.

Hahaha, nu vaknade Älvan...
Mööööööög!

Kan inte någon komma och kidnappa mig?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0