Tradigt och trist? Javisst!

Idag är ingen bra dag!
Allt är jobbigt och tråkigt.
Men min gamla barndomsvän, Sanera, kommer hit och livar upp mig!
Gammal som gatan är hon... Eller egentligen är hon ett år yngre än jag, men vår vänskap är gammal som gatan.
Blir väl så när mammorna är bästa polare! :)

Men fan vad allt suger idag ändå.
Värsta stormen ute!
Jag blåser omkull bara jag tittar på ytterdörren.
Blä!
Jag kom precis på att jag inte har hällt i mig en endaste kopp kaffe idag.
Totalt oacceptabelt!
Det ska jag genast göra.
Kaffe, kaffe, kaffe!
Nu såg jag helt plötsligt en liten ljusglimt i allt mörker.

Jag vet, jag är lide deep idag.
Jag har blivit poet... Typ som Shakespeare, fast utan penis.


Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0