UFC-113!

Igår kollade vi på UFC-113 och drack vin(=Jag drack vin, McLovin' drack saft).
Det var en spännande gala!
Machida förlorade bältet och Koscheck fick stryk av Daley efter matchen.
Jisses! Jävla klåpare.
Jag hoppas att Daley är bannlyst från UFC för all framtid.
Jag fick även se en skymt av GSP.
Åh, den mannen är inte fel att kolla på !
Jag längtar verkligen till nästa säsong av TUF, när han ska vara coach.

Mmmmmm...


Idag ska vi till djurparken!
Min syster ringde och sa att hennes son var rastlös, och Brallan är ju alltid rastlös, så djurparken lät som ett lockande förslag.
Håll tummarna för fint väder!
Jag hoppas att mitt paket från H&M och Älvans kolikdroppar kommer med posten idag. Men troligtvis inte...
Älvan har det verkligen jobbigt nu, stackaren.
Och när Älvan har det jobbigt, har resten av familjen det jobbigt.
Men, men...
Det går ju över nån gång, även om det inte känns så just nu.

Nu blir det lite McLovin'mys innan han kör till jobbet.
Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0