Pinsamt värre!

Ett tips:
Åk aldrig och handla med 2 barn om du är förvirrad.

Jag åkte till City Gross med barnen idag och helt plötsligt började Brallan bli hagalen och gnällig. Jag tog en gratisbanan(Alltså, en banan som var gratis. Inte snattad!) och hoppades på att hon skulle lugna sig.
Då började Älvan vråla som en stucken gris och jag kämpade med att trycka in nappen i munnen på henne, medans jag höll fast Brallan, som fick för sig att hoppa ur kundvagnen. 
Herregud, tänkte jag... Detta var verkligen sista gången jag åkte hit själv med dom.
Jag stod där mitt i affären och undrade vad jag skulle göra.
Älvan skrek, Brallan försökte rymma och nappen ville inte in i Älvans mun.
Då ser jag mitt i all kaos att det inte är nån napp jag trycker in i Älvans mun...
Det är en stor banan!
Älvan bara tittade på mig och såg allmänt fundersam ut. Och jag antar att alla ögonvittnen undrade om jag hade alla indianer i kanoten.
Jisses Amalia...
Jag måste sett ut som ett tvättäkta vrak där jag irrade omkring med två galna barn och en banan.

Jag skyller på lysrören.
City Gross har väldigt stressande lysrör.
Under mina graviditeter har jag mått illa bara jag satt foten innanför deras glasdörrar. Så det är inte mitt fel att jag försökte kväva min älskade bebis med en banan, det är City Gross fel!
Jag ska nog stämma dom...

Bananas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0