Framsteg.

Det känns som att det är dags att uppdatera lite.

Alla skåp är på plats i köket.
Nu är det bara tapeter kvar!
Känns vääääldigt skönt.
Jag och barnen var iväg och beställde en speciell tapet idag, som vi ska ha bakom bänkskåpen.
McLovin's enda kvar var väl att den inte skulle vara brun eller blommig.
Men nu råkade det bli en brun ändå.
Han kommer förmodligen att mörda mig, när vi hämtar hem den, men den är så fin, så det är en risk jag gärna tar.
Men sån är han.
Har han bestämt sig för att nåt är fult, så kan han inte se inom sig att det kan bli skitsnyggt till resten av inredningen.
Äh! Han kommer att tacka mig, när köket är helt färdigt.
Det kommer bli skitsnyggt!

Jag bjuder på bilder på barnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0