Lite nytt och inte så gammalt.

Denna veckan har bjudit på en massa trevligheter.
Vi har bland annat lekit med Sandra.
Den lilla fisapan hade en jättetjusig poncho på sig som jag oxå ville ha.
Lite deppig blev jag, för att jag inte hade tid att sticka och handla.
Men så dagen efter hennes besök ringde hon och sa att där fanns en kvar i affären, som hon kunde köpa till mig om jag fortfarande ville ha en.
Alltså...
McLovin' kommer inte ens ihåg att köpa majs om jag ber honom 5 min innan han går in i affären.
Men Sandra, hon kom ihåg mig.
DET är äkta kärlek!
Haha.

Idag har jag och barnen varit i Hässleholm.
Älvan låg mellan mig och McLovin' hela natten och skrek, så jag var sjukt trött idag. Jag hade förmodligen somnat och aldrig mer vaknat om jag hade stannat hemma i soffan.
Så vi ringde Emelie och tvingade ut henne och TyraMyra på äventyr.
Hässleholm blev det alltså.
Vi shoppade vars en amnings-bh och Brallan fick en tjusig kappa.
Egentligen är det mer en höstkappa, vilket kan kännas lite onödigt, eftersom det snart är vinter.
Men den var på REA och i storlek 98, så hon kan ha den till våren med.
Brallan var jätteduktig hela dagen.
Hon gick bredvid vagnen och höll mig i handen, både ute på gatan och i affärerna.
Stolt är jag! :)
Efter shoppingen fikade vi på Graffiti, innan vi åkte hem.

En himla trevlig dag.

Imorn ska vi på Kelians dop.
Men NU blir det lite fredagsmys och ev. lite tapetsering.

Trevlig helg!

Brallan i sin nya kappa.




Kommentarer
Postat av: emelie

vad söt hon blev i jackan! :)

2010-11-06 @ 10:01:32
Postat av: Jätte fin jacka! Riktigt trendig liten tös:)

2010-11-06 @ 13:15:47
Postat av: Therése

Vilken sötnos :) Jätte fin jacka :) Hon passade i den som handen i handsken eller vad man säger :D

2010-11-06 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0