Månad, tisdag.

Älvan somnade i bilen, så jag passar på att blogga lite.

Igår var Sandra här.
Vi hade Hem till gården-dejt!
Det är såååå mysigt. :)
Efter HTG skulle Sandra till jobbet, så det var en snabbis, men lika trevligt för det.

Idag kom Heidi och lilla Thea hit med frukost.
Det var himla nice!
Bullar och kaffe + massa snack är ALDRIG fel.
Brallan är så förtjust i Thea.
Heidi får inte ens amma utan att Brallan är framme och klappar Thea på huvudet. Hon blev helt förvånad när Thea åt.
Hon pekade förvirrat på Heidis tutte och sa: "Dricka!?"
Hahaha, jag tror att hon ville smaka. :)
När vi smält frukosten lite i soffan åkte vi till Netto.
Brallan blev jätteledsen när hon såg Heidis bil köra iväg och skrek:
"Stanna bebis! Stanna!"
Men hon blev ganska fort glad igen när vi möttes upp i affären.
Då vrålade hon på Thea som om alla i affären var döva.
"THEEEEAAA!"
Haha, så söta dom är, dom små barnen.
Det är verkligen roligt när Heidi och Thea kommer på besök.

Men men...
Nu är vi iaf hemma igen.
Mclovin' slutar snart och ska köpa en bilstol till Älvan på vägen hem.
Hon börjar bli lite för tung i gumpen för den gamla.
Det ska bli skönt att flytta bak henne till Brallan, så man kan sitta 2 vuxna fram.
Blir så tråkigt om man ska köra långt och en måste sitta bak.

Jaja, det var allt för idag.

Jag har fått en förfrågan om bilder på huset.
Kaminen ska jag lägga ut bild på när den är helt färdig.
Vi måste köpa smidesgaller innan, för just nu är det bara en insatskamin i ett stort hål.
Inte så snyggt.
Barnens rum och köket har jag lagt ut bilder på redan och badrummet ska vi göra färdigt i veckan, så då kommer bilder upp.
Ni får ha is i magen! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0