Strömavbrott.

Efter en panikartad morgon med strömavbrott och arga bebisar sitter jag äntligen med ström och en kopp kaffe.
Skönt!
Ljus är tända i hela huset och jag vågar inte släcka dom ifall strömmen går igen.
Det tar liksom sin lilla tid att tända dom. Bara i vardagsrummet finns 23 ljus.
Drygt.
Men mysigt är det med lite eld.

Brallan är sjuk idag.
Hon har hosta och halsont, den lilla filluren.
Hon fick sova mellan mig och Mclovin' inatt, för hon kom inte till ro när hon skulle somna.
Mysigt!
Jag skulle vilja ha en jättesäng, så att alla barnen kan sova hos oss.
Tänk att ha en liten bebis bredvid sig åt vilket håll man än vänder sig.

Oj!!!
Nu är Älvan ARG!
Varför?
Varför inte?!

Måste gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0