Strömavbrott=Kyla.

Och helt plötsligt blev det strömavbrott!
Igår vid 22-23, när vi skulle sova, försvann ljuset och värmen.
Älvan, som låg längst bort i den oisolerade delen av huset, fick flytta in i vår säng så hon inte skulle frysa ihjäl.
Vi tänkte att lite kroppsvärme säkert skulle hålla oss vid liv under natten.
Men i vår säng låg redan Brallan och snarkade.
Vi låg alltså 4 pers i en 160 säng och trängdes.
Alla tyckte att det var mysigt utom McLovin' och Älvan.
Av nån märklig anledning tycker dom inte om att ligga nära.
Dom behöver plats, till skillnad från mig och Brallan, som är som 2 saccosäckar som formas efter den vi ligger bredvid.
Iaf så blev Älvan hysterisk och började skrika tills McLovin' gick upp ur sängen.
Då tystnade hon.
McLovin' blev sur och roffade åt sig Brallan och gick ut till ett annat rum och sov.
Haha.

Brallan och McLovin' sov i soffan(pallade inte klättra upp i Brallans våningssäng) och jag och Älvan sov i dubbelsängen.
Det låter ju säkert jättemysigt, men enligt Älvan så är vår dubbelsäng inte stor nog för oss båda.
Hon är ju van vid att sova själv.
Hon blev skitarg om jag råkade röra vid henne, eller rörde mig så att sängen guppade till, eller gjorde ett ljud, eller andades för högt, osv.
Hon bökade runt och tyckte att allt var fel.
Till slut sket jag i henne. Vände ryggen till och somnade.
Då somnade hon med.
Underbara surbebis! :)

Idag ska vi fixa lite med renoveringen.
Lite lister ska upp och duschen ska byggas ihop.

Ha en bra dag, alla läsare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0