Besök + VUL.

Idag har Emelie och Tyra varit här och hälsat på.
Vi satt och snackade/slöade i soffan i några timmar
Emelie skulle hämta barnens gamla vyssanlull-tassar, som hon ska ha till Tyra.
Vi behöver inte dom nu när vi har Lullabub till spjälsängen.
Hon fick även med sig ett babygym och Brallans gamla babygunga.
Den började ju lägga av lite då och då, så vi köpte en ny till Älvan.
Men det är nog bara nåt enkelt som behövs justeras.
Vi är ju inte så händiga, så vi köpte en annan, men Johan(Emelies kille) kan meka lite.
Hoppas dom kan fixa den, för Tyra gillade verkligen att gunga.
Somnade nästan direkt.

McLovin' har varit på IKEA och hämtat det sista.
Han har precis kommit hem och håller på att lasta av släpet.
Älvan sover och Brallan kollar på Pingvinerna från Madagaskar och äter popcorn.

Imorn ska jag på VULKK.
Jag fick en akuttid, eftersom jag har haft konstiga flytningar ett tag, så vi ska se så att allt står rätt till.
Jag blir så nojig när jag är gravid.
Så fort nåt blir annorlunda oroar jag mig för missfall.
Men vi får se imorn, helt enkelt.
Jag tror att jag har fått nån infektion eller obalans.
Tyvärr måste jag åka dit själv...
Inte kul.
McLovin' ska ju vara hemma med barnen, så han kan inte följa med.

Men men...
Nu ska vi nog beställa lite mat, sen ska vi börja sätta ihop tvättstället i badrummet.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: emelie

Tack för idag!

2010-10-18 @ 21:35:47
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/
Postat av: Mette

JAG GILLAR DIN BLOGG SOFIA! Nu har jag smygföljt den i en månad, minst.

2010-10-19 @ 19:58:55
URL: http://www.gsomigpunkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0