Blod, blooooood.

Jag vaknade med näsblod idag.
Eller, ja, jag vaknade ju inte av att jag blödde ur näsan.
Det var mer på det viset att jag vaknade och petade kråkor tills blodet sprutade.
Men det var ändå störigt.
Speciellt eftersom Brallan sprang efter mig, pekade på min näsa och skrek: "BAJS!"
Elaka barn!
Kan man inte få ha papper i näsan utan att behandlas som ett cirkusfreak?

Usch, jag är trött idag med.
Konstant trött.
Så skulle man kunna sammanfatta den största delen av min personlighet.
Jag sitter här och dricker kaffe och äter vingummi, för att hålla mig pigg och vaken. Det funkar väl sådär...
McLovin' jobbar till kl 4, sen kommer han hem och fortsätter med köket.
Idag ska förhoppningsvis diskbänken komma på plats.
Liiiite jobbigt att diska i badrummet!
Men jag börjar gilla läget.
Jag inser att jag inte har kontroll över mitt hem längre och jag tror jag gillar det.
Jag har en riktigt härlig whateverinställning nu och det är himla befriande.
Det enda jag inte gillar är att jag inte hittar räkningarna som jag ska betala typ nu.
Oh well...
Whatever?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0