Födelsedag.

Igår var min älskade farmor här.
Vi drack kaffe och hon och Per spådde mig med min vigselring.
Enligt både henne och Per ska jag få en pojke denna gången.
Spännande och se om dom har rätt.
Per har typ alltid rätt när han spår hans hästar när dom är dräktiga.
Jag har oxå fått fram pojke när jag har spått med min pendel.
McLovin' tror fortfarande på flicka, men vi får se.

Idag fyller jag år!
Hela 23 år blir jag.
Det känns ganska mögigt.
Jag gillar inte att bli äldre, för det brukar innebära att man måste bli helt vuxen och det vill inte jag.
För några år sedan, när jag var 18, sa jag och McLovin' att vid 24 går gränsen för gammal.
"Fan asså! Vid 24, då är man fan gammal!"
Nu har McLovin' passerat 25 och jag fyller 24 nästa år.
Vi kanske bara skulle hållt truten, kan man tycker såhär i efterhand.
Jag märker t.o.m att jag börjar bli gammal och vuxen.
För ca 1,5 år sedan började jag tvätta min tvätt själv!
Innan gjorde alltid mamma det till mig, för att jag tyckte att det var tråkigt.
Men nu går tvättmaskinen varm här hemma varje dag.
Kan man vara mer vuxen liksom?

Men men...
Man får iaf en ursäkt att äta smörgåstårta när man fyller år.

Här är min, som jag precis blev färdig med.



Nu kommer det snart folk och jag sitter här och luktar lax.
Inte så sexigt, så jag får nog göra mig i ordning!

Ha det bra idag, gott folk!
Känner ni för att komma hit och ge mig presenter, så bor jag i Lillasäte i en brun stuga.

GRATTIS TILL MIG!


Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

HAPPY B-DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



Ja det såg väldigt trångt ut när hon satt där i mitten så det var därför ;)

2010-10-02 @ 12:59:26
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: terese

grattis till dej!

Ska du äta gravad lax? D får man ju inte :-P

2010-10-02 @ 15:36:32
URL: http://pluttekivinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen! :)

2010-10-02 @ 16:54:37
Postat av: Ida o Melvin

Grattis=)

2010-10-02 @ 17:01:58
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Gratttis till dig sofia =) njut nu av att du är 23 och fortfarande ung =) hehe

2010-10-02 @ 17:41:10
Postat av: Emilie

Grattis !

2010-10-02 @ 21:09:01
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Malin Dahlman

Grattis på födelsedagen :D

Hoppas du haft en bra dag :D

kramar

2010-10-02 @ 21:56:52
Postat av: Diana

GRATTIS TILL DIG =)

2010-10-03 @ 20:38:17
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0