Födelsedagshelg.

Jag vill börja med att tacka för alla gratulationer här på bloggen, på fb och över telefon!
Det värmer i hjärtat.

I lördags kom min mamma, Peter(hennes kille), Lena(min pappas fru) och Emil hit på smörgåstårta.
Jag fick fina inredningssaker av mamma och Peter och pengar av pappas familj.
Det var jättetrevligt att ha lite släktbesök.
Alla blir så glada när Emil kommer.
Dexter blir helt till sig, för han vet att det är dags att kasta boll och Brallan klänger fast i Emil, som ett litet plåster, ända tills han åker hem.
Dom är så söta ihop!

När alla åkt hem gjorde vi i ordning barnen för kvällen och sen kom Svärmonstret hit för att passa dom, så att jag och Mclovin' kunde gå ut och äta.
Det var riktigt mysigt att vara själva.
Vi är ganska dåliga på at skaffa barnvakt, så det var väl behövt.

En riktigt mysig kväll blev det.
Ett stort tack till min fina man, som gjorde allt för att jag skulle få en fin födelsedag.
Han är verkligen en underbar människa.

Igår var vi hemma hos Svärmonstret och åt middag.
Hon fyllde år i fredags, så jag, McLovin' och barnen och Dennis(McLovin's bror), Heidi och bebisen i magen firade henne igår.
Det var trevligt att träffa allihop.
Jag fick en jättefin kofta av Dennis och Heidi i födelsedagspresent.

Söta Heidi, som blir mamma när som helst.

Blivande pappa, Dennis.


Nu sitter jag här och ska betala räkningar lite för sent och kolla om vi har fått in lånet. Vår renovering börjar så fort pengarna kommer in.
Jag vill bli färdig med köket innan jul, så dom får gärna skynda sig.
Ska bli skönt att dela av barnens rum, så att Älvan kan sova i eget rum.
Hon är så jäkla lättväckt, så vi vill inte att hon sover hos oss längre.
Dessutom vill jag kunna läsa i sängen, men jag kan ju inte ha lampor tända när hon sover.

Men men...
Andra koppen kaffe är nere nu, så jag får väl sätta fart med allt som ska göras.

Tjo!




Kommentarer
Postat av: marran

glöm inte ullared också när pengarna strömmat in :)

2010-10-04 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0