Jävla renoverings-as!

McLovin' hämtar mat!
Det är rätt bra, för köket är a fucking mess.
Jag vill bara härifrån!
Jag klarar inte av sån där smuts och oreda, som jag har hört talas om.
Jag ska fan lägga ut en bild, så ni kan se varför jag planerar mitt självmordsbrev i huvudet.

"... Jag är ledsen, men det blev helt enkelt för mycket för mig, när jag såg kylskåpet stå mitt i köket på det halvlagda golvet. Visst, det var kul att äta framför TV:n, men program som Paradise Hotel får mig bara att må ännu sämre..."

Jag hatar detta!
Jag tänker jobba på ändå fram tills jag svimmar, för såhär klarar jag INTE av att bo! Eller, ja, det är ju McLovin' som jobbar.
Jag övervakar mest.
Men jag kommer att övervaka på ända tills jag svimmar!
Det ni!


Man lever ju ett tufft liv här i skogen.





 

Kommentarer
Postat av: Diana

Usch vilken röra =) jag hatar också sådant, men du får tänka att det blir fint till sist =)

2010-10-20 @ 19:39:45
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0