Kläder för alla väder.


Ja, men man är ju inte lika hysterisk idag, va!

Jag har hållt mig borta från köket och pillat med garderoberna istället.
Vi ska köpa nya garderober, men jag var ändå tvungen att städa ur dom gamla nu, för jag visste inte ens vad jag hade för kläder.
Det resulterade i 3 stora sopsäckar fulla med kläder.
Typ en tredjedel av dom var oanvända!
Snacka om surt att man impulshandlat för flera tusen och sen inte använt det!
Mamma var här innan och adopterade typ 3-20 plagg, nåt sånt.
Skönt är det, att ha ordning bland sina kläder!
Och under tiden jag var inne i sovrummet förvandlades köket till det lite bättre.
Golvet är lagt nu och bordet är tillbaka på sin plats.
Alltså, det ser fortfarande ut som om FBI har varit här och gjort en husrannsakan, men jag kan iaf sitta vid köksbordet!
Det är ganska skönt!
Men jag måste ändå flytta allt sen igen när jag ska tapetsera, men det får vänta lite. Först vill jag ha skåpen på plats.

Älvan har förresten fått sin första tand idag!
Hon har varit(och är fortfarande) som en liten koala.
Hon verkar ha växt fast på min höft.
Hon kan inte göra någonting själv. Jag ska helst bära runt henne dygnet runt.
Tröttsamt är det och jag får så ont i nacken/ryggen, speciellt när jag försöker göra tusen andra saker samtidigt.
Men det går väl över när tänderna slutat klödda.
Hon har ju ingen feber längre, så det verkar lugna sig.
 
Imorn börja McLovin' jobba.
Han har varit ledig i några dagar.
Det är både skönt och tråkigt.
Skönt eftersom vi blir så stressade när vi renoverar och tråkigt för att jag gärna skulle vilja växa fast på hans höft, som en liten koala.
Han tycker säkert bara att det är skönt att börja jobba.
Blir ju värsta semestern för honom.

Men men...
Nu ska jag sätta mig ner i soffan.
Jag tror att jag behöver det.

Whatever.

(Sjukt tufft att jag avslutade mitt inlägg så!... Fan nu förstörde jag det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0